Obserwatorzy

wtorek, 27 listopada 2012

BEGINNING | POCZĄTEK

Cześć miśki !! :* Z racji takiej że jest to mój pierwszy post na tym blogu, kompletnie nie wiem co napisać. Długo zbierałam się do tego aby napisać cokolwiek na tym blogu. Jestem z siebie dumna że udało mi się go w ogóle założyć. Postaram się publikować posty jak najczęściej .
Dzisiaj cały dzień przesiedziałam u fryzjera .. -,- i jak zawsze jestem nie zadowolona ale to przejdzie po kilku dniach , mam przynajmniej taką nadzieje. W tym tygodniu wybieram się na zakupy więc pokaże wam na pewno jakąś stylówkę a jak się nie uda to i tak możecie na mnie liczyć na pewno coś napisze ;**
Jeżeli będzie was tu dużo to postaram się zrobić dla was jakieś małe losowanie

Możecie pisać jakie macie sugestie co do bloga, z pewnością wezmę sobie wasze uwagi do serca ;)

Niedługo będziecie mogli mnie także polubić na facebooku <3 w kolejnym poście dam wam link, BUZIAKI !! ;** .  

/C a m i ll e .

17 komentarzy:

  1. Zapowiada się fajny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, Kamila . Super to jest ;**
    I mam nadzieję, że z naszymi zakupami też coś wypali.. <33
    No trzymaj się i zaobserwuj mojego, bo zapomniałaaś . ;D
    Pappaaa ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem dokładnie o czym będzie blog, ale zapowiada się ciekawie. Na pewno jeszcze tutaj wpadnę i pewnie zaobserwuję. Dzisiaj zostawiam tylko komentarz. Pozdrawiam.

    P.S.
    Na zapytaj.onet.pl jestem $Zakręcona$Zakupami$

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawiodę blog będzie głównie o modzie ;**
      Mam nadzieje ze ci się tu spodoba ;3
      Dziekuje ;)

      Usuń
    2. Próbowałam znaleźć ciebie na zapytaj ale mi nie wyszukuje.. -,-
      Ja jestem - Millaa.na może ty spróbuj ;**

      Usuń
  4. też zawsze mam tak po wizycie u fryzjera ;) zapraszam na http://teenagersrainbowstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze się zapowiada ! :D

    czekam na rewanżyk : http://opowiadaniedagmaryoonedirection.blogspot.com/

    pozdrawiam : - *

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie wyszłam zadowolona od fryzjera :D dlatego już nie chodzę;D

    glammoure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zapowiada się ciekawie. ;p obserwuję. :*

    OdpowiedzUsuń
  8. jasne, zaobserwowałam :)

    glammoure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog . : )Czekam na kolejne posty : )
    Zapraszam do mnie : http://ollciaxd.blogspot.com/
    Obserwujemy ?
    Odpowiedz pod moim postem :))

    OdpowiedzUsuń
  10. No z fryzjerem to zawsze bywa tak, że coś pójdzie nie tak jakbyśmy chcieli. Obserwujemy?
    written-by-bird.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu nie ;)
      Fryzjer ... jestem ciekawa czy kiedyś wyjdę od niego z uśmiechem na twarzy,bo zawsze wybiegam z płaczem ;p
      Pozdrawiam !

      Usuń
  11. oczywiście, że dodaję do obserwowanych. Liczę na częste posty i częste wizyty na moim skromnym blogu. :))

    OdpowiedzUsuń